فتنه اکبر

مردم کشورم، هوشیار باشید… دشمن خوابهای آشفته‌ای برای ایران عزیزمون دیده و در حال تلاش برای روشن کرده آتش یک فتنه بزرگ در کشور است.

 بازی پادوها و مزدوران کثیف اونها رو نخورید… مطالبات اقتصادی و معیشتی، حق به جا و قانونی مردمِ . اما مراقب باشید، اونها در تلاشند که مثل فتنه۸۸ شما رو بازیچه اهداف خبیثانه خودشون قرار بدهند. اون موقع هم با دروغ تقلب شما رو به خیابونها کشیدن و دیدید که چه خسارات بزرگی به این مملکت زده شد.

 اونها به بهانه گرانی و فشار اقتصادی، اصل_انقلاب رو هدف گرفتن، در حالی که کاملا مشخصه که فشارهای اقتصادی عامدانه است. برای اینکه شما رو در مقابل انقلاب و رهبری قرار بدهند.

 خودتون هم خوب می‌دونید که عامل فساد، تورم و فشار اقتصادی، مسئولان_فاسدی هستند که خود من و شما با رأی خودمون، اونها رو به نظام و رهبری تحمیل می‌کنیم. اون روزی که رهبری فریاد می‌زد که به مسئولان انقلابی رأی بدید، اون روزی که راه حل مشکلات رو فقط در توجه به اقتصاد_مقاومتی دونست، اون روزی که نسبت به ورود عناصر نفوذی دشمن در دستگاههای تصمیم گیرنده نظام هشدار داد، برای امروز من و شما بود.

 اما من و شما توجه نکردیم و گول شعارهای بزک شده مثل آزادی و حقوق شهروندی و امثالهم رو خوردیم…
از_ماست که برماست…

اما حالا وضع رو از اینی که هست بدتر نکنیم… اگه خدای نکرده امنیت این کشور از بین رفت، اون روز دیگه حتی خواهر و مادر ما هم در خونه‌هامون امنیت نخواهند داشت…

 این جماعت منافق کوردل که سال ۸۸ هم فتنه کردند، نه درد معیشت دارند، نه اقتصاد و نه بیکاری. تمام جلز و ولز اینها برای کثافتکاریهای_جنسی هست. دلشون قنج میزنه برای سواحل لختی قبل از انقلاب… برای کاباره‌ها و عشرتکده‌ها. لیدرهای اینها هم مواجب بگیر اسرائیل و آل سعود هستند. تو کشورتو به چی میخوای بفروشی؟؟ دین و ایمانِ تو حراج دنیای چه کسانی داری می‌کنی؟؟ یه جماعتی که از خوارج بدترند؟؟!!

 پس فریب اونها رو نخوریم و پازل رذیلانه اونها رو کامل نکنیم. به خدا آخرتی هم هست، حساب و کتابی هم هست… انالله و انا الیه راجعون

 

موضوعات: 9دی, 9دی وفتنه اکبر  لینک ثابت