ولی امرمسلمین  جهان  حضرت ایت الله امام خامنه ای (حفظه الله) با محکومیت شدید قتل عالم مومن ومظلوم شیخ نمر وبا انتقاد شدید از سکوت وحمایت مدعیان ازادی وحقوق بشر ازجنایات رژیم ال سعود  با  تأکید بر لزوم احساس مسئولیت دنیا در قبال این جنایت و جنایات مشابه سعودی در یمن و بحرین، خاطرنشان کردند: بدون تردید خون به ناحق ریخته‌ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.

امام خامنه ای(حفظه الله) خاطر نشان کردند :شهادت شیخ نمروریختن به نا حق خون اوخطای سیاسی دولت سعودی است ،خداوند متعال از خون بی گناه نمی گذرد وخون به ناحق ریخته ،بسیار سریع دامان سیاستمداران ومجریان این رژیم را خواهد گرفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آزار و شکنجه‌ی مردم بحرین توسط نظامیان سعودی و تخریب مساجد و خانه‌های آنان و همچنین بیش از ۱۰ ماه بمباران مردم یمن را نمونه‌های دیگری از جنایات رژیم سعودی خواندند و تأکید کردند: کسانی که صادقانه به سرنوشت بشریت و سرنوشت حقوق بشر و عدالت علاقه‌مند هستند، باید این قضایا را دنبال کنند و نباید نسبت به این وضعیت بی‌تفاوت باشند.
رهبر فرزانه جهان اسلام  همچنین افزودند: یقیناً شهید شیخ نمر مورد تفضل خداوند خواهد بود و بدون شک دست انتقام الهی گریبان ظالمانی را که به جان او تعدّی کردند خواهد گرفت و این همان چیزی است که مایه‌ی تسلّی است.

موضوعات: پندهای حکیمانه  لینک ثابت