دو نمونه از ضد انقلاب ها ,کسانی چون لیبرال ها و سلطنت طلب ها هستند که در مسیر آزادی های مخرب و غیر اخلاقی ول کن ماجرا نیستند . ته کوچه ی بن بست این دو همسایه ی قدیمی , تمام مظاهر غرب و راهی که ایشان پیموده اند در خوراک , پوشاک , ازدواج , عقیده , انسانیت , به روشنی دیده می شود.

در چارچوب اسلام غذای حلال , طیب و پاکیزه با دستورات مشخصی چون , ذبح و آداب آن , صیدو شکار کردن , حلال و حرام آن مورد توجه است . نه زنده خوردن ,نه زجر دادن حیوانات برای شکار ,نه زنده سرخ کردن ماهی, یا زنده پوست کندن حیوان , نه خوردن حرام گوشت هایی چون سگ و میمون و جنین انسان . نه خوردن اندام تناسلی و چشم و اعضا جانوران , نه خوردن کیک ِکرم خاکی و سوسک پلو و کباب موش و عنکبوت برشته و سوپ سایر حشرات و…

در اسلام ازدواج پاک با تعهدات و مسئولیت پذیری مورد نظر است . اما جوانان غربی با وجود دوست شدن ها و هم خانه شدن ها چندین مرتبه به جدایی می رسند و جایگاه خانواده روی به نابودی است . ازدواج با محارم , ازدواج با حیوانات , ازدواج با همجنس از دیگر بد بختی های تمدن های سکولار و شنا کرده در دریای آزادی های مخرب است.

اسلام به کمالات انسانی و معرفی الگوهای متعالی ارزش داده است , اما در غرب پوچی دیدگاهها مردم را به خود کشی , به شیطان پرستی و فرقه های غیر الهی سوق داده است . چه بسیار جوانانی که سگ بودن خود را اعلام می کنند و قلاده در گردن در خیابان رفت و آمد می کنند .

اسلام به جان انسان حرمت می دهد و باسقط جنین وخود کشی مخالف است . در حالیکه کشتن بیماران به میل خودشان , سقط جنین در اکثر کشور ها ی بی بند و بار آزاد وخود کشی در کشوری چون هلند قانونی شده است.

برای اسلام حرمت زنان ارزشمند است و روابط و پوشش زن و مرد محدودیت دارد , اما هنوز خیابان ها ی غرب , صحنه ی آدم ربایی , تجاوز به همراه خشونت و آزار و قتل , مزاحمت و خودفروشی است . فرقه های معتقد به برهنگی برای کسب احترام خود تظاهرات می کنند . همانطور که همجنسگرایان آمریکا موفق شدند با اعتراض و تظاهرات , اوباما را وادار به قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان کنند و در دور دوم ریاست جمهوری ناچار شد درخواست ایشان برای داشتن نماینده ای در مجلس را بپذیرد . همچنان گرو ههایی برای تائید گرفتن اجتماعی تلاش می کنند و خواهند کرد . چرا که بااین جهش های جهالت وار ! هر دم از این باغ بری خواهد رسید. متاسفانه این آسیب ,گریبان کشوری مسلمان چون لبنان را نیز گرفت!

بی خدا ها , لائیک ها و سکولارها (که حاکمیت اکثر کشور ها ست ) می دانند جامعه ای که در آن به آزادی های مخرب احترام گذاشته شود یا باید قید آزادی خواهی و دیوانه بازی را زد یا برای سیاسی و بد نام نشدن خودمدام مجوز صادر کنند. نسخه های ضدانقلاب اسلامی هر چه هست خطخطی است ! از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در آن وجود دارد .محور انقلاب , اسلام و قرآن است . رهبرش عالمی وارسته و فقیهی سیّاس است .

بهترین جهاد قشر انقلابی و عقلای جامعه , رساندن اهداف انقلاب به دست جوانان است؛ قبل ازآنکه در این دنیای آزاد و وحشی دچار سونامی شویم .

موضوعات: سیاست ما عین دیانت ماست  لینک ثابت