هولوکاست (بخش آخر)

حقیقت هولوکاست

در طول جنگ جهانی دوم یهودیان نیز مانند سایر مردم و ادیان از جنگ و مسائل برآمده از آن همچون بیماری گرسنگی شکنجه، کشتار و غارت اموال متضرر شدند
واینکه گفته شود در طول جنگ بیشترین آسیب را قوم یهود دیده، سخنی کذب و بی پایه و اساس است
درحقیقت قوم یهود ازجمله گروهایی بود که پس از جنگ غنایم زیادی را جمع کردند که مهمترین آن تشکیل کشوری مستقل برای خویش بود.

در آغاز جنگ جهانی دوم پنج میلیون و چهارصد هزار نفر یهودی در سراسر جهان زندگی میکردند که از این تعداد براساس سالنامه های آمریکایی سه ملیون و یکصد و بیست هزار نفر ساکن اروپا بودند که بین نهصد هزار تا یک و نیم میلیون نفر از آنها براثر جنگ، بیماری و گرسنگی فوت کرده اند.

در سال 1945 در اردوگاهایی که اسراء نگهداری می شدند بیماری واگیر دار تیفوس شیوع یافت و باعث مرگ تعداد زیادی از اسرا ء شد که در میان آنها یهودی نیز وجود داشت.

در آن زمان گروه های پزشکی تشخیص دادند که برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری اجساد این بیماران به همراه البسه اشان در کوره هایی سوزانده شود پس اینکه گفته شود براساس یک طرح از پیش سازماندهی شده و با هدف نابودی یهودیان ساکن اروپا به صورت گسترده اتاق های گاز و کوره های آدم پزی تعبیه گشته ادعایی کذب و بی پایه و اساس است
و براساس شواهد و مدارک اتاق های گاز اصلا وجود خارجی ندارند و کوره های آدم سوزی هم که وجود داشته برای جلوگیری از شیوع بیماری واگیردار تیفوس بوده نه برای قتل عام انسانها.

حال بنگرید قوم یهود چگونه از کاهی برای دیگران کوه میسازند واز یک واقعه ی تاریخی که هدفش نه قتل عام انسانها بلکه جلوگیری از قتل عام بر اثری یک بیماری مسری بوده به نفع خود استفاده میکند و در کشوری مسلمان که حتی در صورت درست بودن روایت صهیونیستی هولوکاست هیچ ارتباطی با آن ندارد چگونه شبانه روز به نوامیس مسلمین تجاوز میکند و ملت آنرا به رگبار گلوله میبندد.
حتی اگر از اول تا انتهای این افسانه ی دروغین درست باشد می بایست برای جبران مافات هم که شده رژیم اشغالگری در کشور آلمان که باعث و بانی اصلی آن بود تشکیل می شد نه در فلسطینی که هیچ ربطی به افسانه ی هولوکاست نداشت…

گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری

پایان

موضوعات: هولوکاست؟  لینک ثابت