ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت الله خامنه ای (حفظه الله)در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز خاطرنشان کردند: تکرار حرفها و شعارها، کسالت بار می شود بنابراین هنگام «اقدام و عمل» برای بهبود وضع اقتصادی کشور و اوضاع معیشتی مردم است.
رهبر انقلاب همچنین در ادامه توصیه به مداحان و ذاکران اهل بیت، مقابله با تلاش دشمنان برای تضعیف باورهای جوانان را ضروری خواندند و افزودند: تلاش می شود باور جوانان به «اسلام و کارآمدی نظام اسلامی» تضعیف شود و حتی تداوم حیات جمهوری اسلامی، ناممکن القا شود.
رهبر انقلاب افزودند: البته ۳۷ سال است دشمنان به موازات توطئه های مختلف از ناممکن بودن تداوم نظام اسلامی می گویند اما نظام منتخب ملت ایران اکنون از نهال اول انقلاب به درختی تناور و سرسبز تبدیل شده و این واقعیت نشان می دهد استعداد رشد و بالندگی و قوی تر شدن، در ذات نظام اسلامی است و هر روز بیشتر محقق خواهد شد.
حضرت ایت الله خامنه ای (حفظه الله) افق آینده کشور را روشن و شوق آفرین خواندند و به مداحان و ذاکران توصیه کردند: با اشعار پرمغز و اجرای هنرمندانه، مستمعین خود را به انسانهایی امیدوار، پرتلاش و کارآمد تبدیل کنید و هدایت مردم و بیداری و بصیرت افزایی را مهمترین وظیفه خود بدانید

 

موضوعات: پندهای حکیمانه  لینک ثابت