✳️ بیانیه مجمع ملی فعالان امربه معروف و نهی از منکر در پی حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

✳️ شهادت و مجروح شدن خواهران، برادران و کودکان سرزمینمان در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) را به عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.
🔸 امروز بیش از پیش لازم است تا آحاد مردم، دستگاه امنیتی- قضایی و دستگاه های فرهنگی کشور دوشادوش یکدیگر برای مقابله با جریان ضد اسلامی و سفاک، قدبرافراشته و نسبت به اتفاقات اخیر و بروز بزرگترین منکرات، غفلت، انفعال و چندگانگی به خود راه نداده و واکنش مناسب، معقول و سریع از خود نشان دهند.

🔸 به تعبیر مولایمان امیرالمومنین (ع): مَن تَرَكَ إنكارَ المُنكَرِ بقَلبِهِ و يَدِهِ و لِسانِهِ فهُوَ مَيِّتٌ بَينَ الأحياءِ. کسی که کار ناپسند را با قلب و دست و زبانش انکار نکند، مرده ای است در میان زندگان.

🔸کسانی که منکراتی مانند توهین و هتک به مقدسات و شعائر و ارزش های اسلامی، تضعیف نظام اسلامی، اشاعه فحشا، تضعیف و نادیده گرفتن قانون را دیدند و با قلب و دست و زبان خود انکار نکردند، مردگانی در میان زندگان هستند و کسانی که قیام علیه باطل کردند بهترین امت در روی زمین هستند.

✅ در این زمینه توجه به نکاتی حائز اهمیت است:

۱- از دستگاه امنیتی- اطلاعاتی و قضایی کشور خواستار برخورد قاطعانه و برپایی دادگاه عادلانه برای تمامی عاملان و مؤثرین اتفاقات اخیر هستیم. امربه معروف و نهی از منکر <عملی> بر عهده شماست و از شما انتظار محاکمه و مجازات بدون هیچ گونه مماشاتی را داریم.

۲- از تمامی دستگاه های تبلیغی- رسانه ای خواستار برون رفت از انفعال و کنش فعالانه در مواجهه با سم پراکنی های دشمن هستیم. بسترسازی امر به معروف و نهی از منکر <لسانی> توسط آحاد مردم در وهله اول بر دوش شماست.

۳- وظیفه سنگین بر دوش آحاد مردم است که با انکار <قلبی و لسانی> و حضور فعال و همگانی در میدان به اقامه فریضتین بپردازند. بی اعتنایی و عدم توجه به بروز منکرات در محیط اطراف خود و در سطح ملی موجبات جابه جایی معروف و منکر و سلطه اشرار خواهد شد.

وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ
۱۴۰۱/۸/۵
🌐کانال رسمی مجمع ملی فعالان امر به معروف و نهی از منکر 👇
╭┅────────┅╮
💎 🆔 @EHYAE2FARIZE
╰┅────────┅╯

موضوعات: جهادتبیین, بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ, بیانیه مجمع ملی فعالان امربه معروف و نهی از منکر در پی حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز  لینک ثابت