#بیانیه
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»

در پی حادثه تروریستی حرم مطهر #شاهچراغ (ع)، #مجمع_عالی_جهادگران کشور برخود دانست به نمایندگی از ۴۲ هزاز گروه جهای در سراسر کشور مواضع خود را در این خصوص اعلام نماید.

بار دیگر تروریست های مورد حمایت دشمنان ایران دستشان را آغشته به خون پاک هموطنان بی گناه و دوستداران اهل بیت (ع) نمودند و در حرم شاهچراغ سند جنایت دیگری بر کارنامه سراسر جنایت و خونریزی خود افزودند.

آنهایی که بیش از یک ماه است نظم و امنیت کشور را مورد اهداف شوم خود قرار داده اند و راه را برای تروریست های وابسته به دشمن باز کرده اند، آیا باز هم نمی خواهند چشمان خود را بیدار کنند و متوجه شوند که دشمن از آشوب‌های آنها سوء استفاده می کند و اینگونه هموطنان مظلوم‌مان را به خاک و خون کشیده است.

بی شک مسببان این جنایت جواب وحشی گری خود را خواهند گرفت و به آنها ثابت خواهد شد که خدشه وارد کردن بر امنیت ایران عواقب ناگواری برایشان به همراه خواهد داشت.

تلاش دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب ایجاد نا امنی در کشور بوده است و حرکت‌های روزهای اخیر که با هدایت عوامل استکبار جهانی در داخل و تبلیغات جریان رسانه‌ای دشمن صورت گرفته، هیچ هدفی به جز نا امن کردن کشور ندارد، این شرایط به تکفیری‌ها این جسارت و فرصت را داده است که از این فضای مغشوش استفاده کرده و شکست‌های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت را لاپوشانی کنند.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ایجاد نا امنی و نا آرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.

اکنون، بار دیگر مجمع عالی جهادگران کشور بیعت خود با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و آرمان‌های امام راحل (قدس سره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی را با صدای رسا به جهانیان اعلام می‌دارد.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.

مجمع عالی جهادگران کشور
نماینده 42000 گروه جهادی

موضوعات: جهادتبیین, بیانیه مجمع عالی جهادگران کشور به نمایندگی 42000 گروه جهادی  لینک ثابت