منابع مالی من و تو از کجا می آید؟(۱)

گفتیم که موسس شبکه ی من و تو ، کیوان و مرجان عباسی بوده که بهایی مسلک و تحصیل کرده ی دانشگاه بن گوریون اسرائیل هستند. اما اگر بخواهیم مبحث جدیدی را باز کنیم قاعدتا باید سئوال شود که هزینه های “من و تو” از کجا می آید؟

با اینکه خانواده ی عباسی مانند فریبرز عباسی از قدیم در صدای آمریکا و بی بی سی مشغول خدمت بوده اند ، ولی برای تاسیس شبکه ی “من و تو” نیازمند یک سرمایه‌گذار بودند. سرمایه گذار انتخابی کسی نبود به جز Michael H. Klein .ظاهرا واسطه ی این آشنایی حسن اعتمادی و رضا فاضلی از ضدانقلاب ساکن لندن بوده اند. اما میشل کلین کیست؟

زحمت شناخت میشل کلین را به گوگل بسپارید. اگر اسم میشل کلین( Michael H. Klein) را در اینترنت جستجو کنید متوجه می شوید که سرمایه‌گذار اولیه ی “من و تو” صاحب کمپانی “تن برودکستینگ"( Ten Broadcasting)است. تن برودکستینگ که هزینه ی تاسیس من و تو را داده است .

 

فعالیت همه ی این شبکه ها در زمینه ی پورنوگرافی و هم جنس بازی است ؛ به همین خاطر بود که “میشل کلین” به همراه کیوان عباسی اول “هاستلر تی وی” را راه اندازی کردند و بعد “ببین تی وی” را تاسیس کردند که تخصصش در حوزه رقص و آواز بود و امروز هم با “من و تو” به فکر براندازی بنیان اصیل خانواده هستند

لحظه ای فکر کنیم که این شبکه با این پشتوانه ی خبیثانه برای چه به خانواده ی من و شما آمده است؟

موضوعات: جنگ نرم  لینک ثابت